Tarikh | : 2 Februari 2024 |
Masa | : 10.00 pagi – 11.00 pagi |
Lokasi | : Pusat Ekonomi Digital Keluarga Malaysia (PEDi) Felda Raja Alias 1 |
Peserta |
: 5 Orang |
Tujuan
- Peserta memberikan kerjasama dalam membuat satu perbincangan berkumpulan bagi menjalankan aktiviti dengan mengikut garis panduan yang telah ditetapkan. |
Aktiviti
- Peserta membuat perbincangan secara berkumpulan berkenaan rancangan aktiviti yang akan dijalankan. Petugas memberi garis panduan dalam merancang aktiviti. |
Tarikh | : 22 Februari 2024 |
Masa | : 10.00 pagi – 11.00 pagi |
Lokasi | : Pusat Ekonomi Digital Keluarga Malaysia (PEDi) Felda Raja Alias 1 |
Peserta |
: 10 Orang |
Tujuan
- Pengguna menjawab kuiz yang berasaskan pengetahuan-pengetahuan Am justeru menambahkan ilmu baharu kepada pengguna-pengguna yang terlibat. |
Aktiviti
- Seramai 10 orang peserta dalam pertandingan dan hadiah diberikan kepada tempat pertama, kedua dan ketiga. Hadiah saguhati juga diberikan kepada semua peserta yang masuk bertanding. |
Tarikh | : 20 Februari 2024 |
Masa | : 10.00 pagi – 11.00 pagi |
Lokasi | : Pusat Ekonomi Digital Keluarga Malaysia (PEDi) Felda Raja Alias 1 |
Peserta |
: 1 Orang |
Tujuan
- Pengguna mempelajari cara perbaharui lesen SSM yang telah tamat tempoh |
Aktiviti
- Pengguna memperbaharui lesen SSM yang telah tamat tempoh dengan bimbingan daripada petugas yang bertugas |
Tarikh | : 21 Februari 2024 |
Masa | : 2.00 petang – 4.00 petang |
Lokasi | : Pusat Ekonomi Digital Keluarga Malaysia (PEDi) Felda Raja Alias 1 |
Peserta |
: 13 Orang |
Tujuan
- MYKD merupakan suatu bentuk pelaporan tahunan oleh pertubuhan belia kepada Pejabat Pendaftar Pertubuhan Belia |
Aktiviti
- Membolehkan pengguna pengemaskini ke atas rekod daftar, status keaktifan, keahlian, status pemegang jawatan, status mesyuarat agung tahunan, kesesuaian perlembagaan, kedudukan kewangan dan sebagainya |
Tarikh | : 19 Februari 2024 |
Masa | : 10.00 pagi – 11.00 pagi |
Lokasi | : Pusat Ekonomi Digital Keluarga Malaysia (PEDi) Felda Raja Alias 1 |
Peserta |
: 2 Orang |
Tujuan
- Pengguna mempelajari asas permainan teknologi dan komputer |
Aktiviti
- Pengguna bermain permainan teknologi dan komputer seperti teka teki komputer, susunan bilangan nombor dan pelbagai lagi |